איך משיגים את הספר "אבא הוריד ראש"

יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

טיזר מתוך פרקים 34+36 מכתב אישי לראש הרשות למלחמה! עמוד 206 מתוך הספר "אבא הוריד ראש"


טיזר מתוך פרקים 34+36 מכתב אישי לראש הרשות למלחמה!
עמוד 206 מתוך הספר "אבא הוריד ראש"

נוסף על כך, בולט מאוד הרצון בדו-שיח פתוח מצד אנשי האתרים הירוקים. ניכר שיש להם מה להגיד, שהם רוצים להגיד אותו, ובולט שאין להם עם מי לדבר. התוצאה היא תחושת תסכול ההולכת וגדלה. תחושת התסכול ניכרת בציניות ולעיתים גם מגיעה לכדי ביטוי בצורה בוטה ופרובוקטיבית.
נקודה נוספת הראויה לציון, כמאפיין נוסף, היא טיבם של התכנים ברוב האתרים של 'הירוקים'. התחושה האישית שלי היא, שכל אדם עם יכולת אינטלקטואלית מינימלית, כולל חבר הכנסת קרא, יוכל להבחין בכוחות עצמו ובקלות, בנכונותם ובאמיתותם של רוב הדברים שבאתרים אלה.
אז מה מניע את האנשים האלה?
כל מיני דברים, כשלהערכתי רובם סובבים סביב המילה חופש. בכל מקרה זה בטוח שלא מדובר בכסף ובשכר, שהוא המניע את 'מכונת המלחמה הפרטית' של הרשות הלאומית של כולנו.

מאפיין נוסף המשותף לאתרים הירוקים ומהווה עבורם בעיה גדולה, היא העובדה שלקורא מבחוץ אין שום ספק שרובם של אותם אנשים שעומדים מאחורי האתרים הירוקים הם גם 'עבריינים פליליים, המשתמשים בסמים מסוכנים', על כל המשתמע מכך.
הטלוויזיה הרבה יותר נגישה לאפורים ולכן רוב הציבור המשתייך ל'אפורים הטהורים' מדיר את רגליו מהאתרים הירוקים, ומתרחק מהמקומות הללו כמו מאש. בצדק. אני יכול להבין אותם!
לא סתם אני מצדיק אותם בפה מלא. באופן אישי אני אפילו הרבה יותר קיצוני מהם. בשום פנים ואופן אינני מוכן להצטופף במחיצה אחת עם עבריינים פליליים, עם סייענים של ארגוני פשע, ובוודאי שלא אתקרב לעולם לאנשים אשר מסייעים לארגון המרצחים של החיזבאללה ועוד באופן כזה שממש נותנים 'יד' לפיגוע החבלני הבא.

אנשים כאלה בעיניי הם עוכרי ישראל...
צריך להיכנס 'באימ-אימא' שלהם. להוקיע אותם...
אם אני הייתי שר המשפטים, הייתי דואג לדון אותם לתקופות מאסר ארוכות, כולל עבודות פרך. הייתי גוזר עליהם ללבן בלוקים, מבלי שהייתי מספק להם את חומרי הגלם. הייתי שולל להם את האזרחות, מגרש אותם לגלות ובכל מקרה של פיגוע חבלני עם הרוגים, הייתי מוציא אותם להורג!
כן, אני לא מתבייש להגיד את זה באופן גלוי.
עונש מוות לבני ישראל הנותנים יד ועוזרים למחבלים לרצוח את אחיהם האזרחים.
אנחנו לא צריכים אנשים כאלה בחברה שלנו.
אנשים אלה הם 'הנגע' של החברה הישראלית...

רגע... רגע... רגע...
רגע, על מי אנחנו מדברים פה בעצם?!
עלי?!... אני?...
אני הנגע שעליו מדובר?!
הלו, הלו, נפלה כאן טעות,
אני בכלל לא נגע,
ובכלל לא רוצה למות,
אני גדוש בחדוות חיים
וגם מלא בעצבים
על הגנדים האדומים.
ולכן, וכל עוד נשמתי באפי, אני מתיישב וכותב באופן מיידי, מכתב אישי, למנכ"ל 'הרשות הלאומית למלחמה 'באחותך' הסמים והאלכוהול'.


פרק 35. מכתב לאחי היקר

לכבוד: מר מאיר הלר
מנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה 'באחותך' הסמים והאלכוהול

מאיר, אחי היקר... אני פונה כאן באופן אישי מאוד, היות ומתוקף תפקידך הינך האחראי על כל הפעילות הענפה של... "הרשות הלאומית למלחמה ב'אחותך' הסמים והאלכוהול!" לא, מאיר, אין זאת טעות דפוס ולא טעות סופר. נהפוך-הוא, יש כוונת סופר.
'נגע' תקרא לאחותך!! פשוט כך.

תגיד לי, אתה באמת חסר כל שמץ של בושה?!
איזו זכות מוסרית יש לך, לשסות אותנו, את עם ישראל, איש באחיו? הרי, אם יגיע לכאן איזה 'חייזר' ויסתכל על התמונה מבחוץ, הוא עוד יהיה משוכנע שבנוסף למשכורת הציבורית השמנה שלך, גם נסראללה משלם לך, או לפחות שאתה והוא מונעים מתוך אותו מכנה אידיאולוגי משותף. נראה שהמטרות שלכם פשוט זהות – לזרוע פילוג והרס בחברה הישראלית.
ואת זה אתה עושה בגלוי, במוצהר וללא שמץ של בושה. יתרה מכך, אתה לא בוחל בשום דרך לעשות את זה. המטרה מקדשת את האמצעים. אתה מבזבז הון עתק של מיליוני שקלים מכספי משלם המיסים, על קמפיינים נמוכים שמכוונים להשניא את ציבור מעשני הגראס על שאר אחיהם,
שאינם מעשנים. ליצור שנאה, תוך ניסיון עלוב לשקר למיליוני אזרחים, תוך שימוש בכספים ציבוריים השייכים לכל עם ישראל. יתרה מזאת, אתה לא בוחל באף דרך לעשות את זה, כולל שקר, הטעיה, דיסאינפורמציה וגנידה. כן, אני בפירוש ובגלוי מאשים אותך בעברת גניבה. לגנוב את דעת הציבור זאת לדעתי, גניבה לכל דבר ובדרך שאתה עושה את זה, זאת גם נבזות שפלה.

כשחברה כמו קוקה-קולה יוצרת פרסומת שבעזרתה היא מנסה לצרוב בתודעה שלנו את הנוזל השחור שלהם 'כטעם החיים', ולצורך כך היא מראה לנו סרטון עם כוסית מדהימה בביקיני מינימליסטי זעיר, על חוף הים, זה באמת נראה כיף חיים, וזה גם עובד!
כשאני מת מחום ומתחבר לפחית קולה, תמיד צצה לי מול העיניים הכוסית הזאת על שפת המים. אולי פתטי, אבל בהחלט עובד על התת מודע, וזה לגיטימי.

אבל כשאתה יוצר פרסומת שבעזרתה אתה מנסה לצרוב בתודעה של רוב ציבור 'האפורים' (אלו שאינם מתעניינים בסמים ואין להם דיעה נחרצת בעד או נגד) את השקר המעוות, שכביכול, לי, וליתר האזרחים כמוני, המעשנים גראס, יש חלק, אחריות ושותפות בכל מטען פיגוע חבלני שמתפוצץ פה, ובכל חייל שנחטף, אז אתה פשוט שקרן, וגם גנב דעת, מהסוג הגרוע והשפל ביותר.

קוקה-קולה מפרסמת על חשבונה את דברי ההבל שלה.
אתה מפרסם על חשבוננו את דברי הבלע, ההסתה והשקר שלך.

ואם זאת הדרך שלך, דע לך שבעיניי, אתה הוא הנגע וגם הפגע של החברה הישראלית הדמוקרטית. ולהערכתי, ויצטרפו לדעתי הפרטית הזאת לפחות עוד כ-300 אלף אזרחים (על פי האומדנים שלכם, ולפי האומדנים של הירוקים – קרוב למיליון), אלו הם אזרחים שעובדים, משלמים מיסים, מגדלים ילדים, וכן, גם בתדירות כזו או אחרת, מעשנים גראס! ורבים מהם, כשהם נקראים, ממהרים להרפות את היד האוחזת בבאנג, או בג'ויינט, לאחוז רובה, ולמהר לגבול הצפון להשיב מלחמה לשותף האידיאולוגי שלך, במטרתכם המשותפת לפצל את החברה שלנו. לשסות אותנו האחד בשני.

האם אתה ושותפיך, באמת יכולים להסתכל לאנשים האלה בעיניים ולקרוא
להם 'נגע'? אתה באמת רוצה שבכל פיגוע רצחני יסתכלו על השכן מלמעלה כסייען? שיחשבו עליו כאחראי וכשותף לרצח בגלל שהוא מעשן גראס? מה אתה רוצה? לאן אתה שואף להגיע?

נכון, בניגוד אליך, נסראללה גם רוצה להרוג את כולנו בלי קשר לאם הם מעשנים או לא מעשנים. אתה לא. אני לפחות מקווה שזה ככה. אבל לשסות אותנו אחד בשני, ליצור שנאה ופילוג בתוכנו, ברמה כזאת של להאשים אותנו כמסייעים לטרור, זה לגיטימי בעיניך?
הרי, אם נחשוב לעומק, בקלות אפשר לפתור את נגע הסמים. להפחית אותו למינימום. פשוט מאוד! גזר דין מוות למעשנים סמים מסוכנים. טוב, אולי הגזמתי, הרי גם מחבלים רוצחים אנחנו לא מושיבים כאן על כיסא חשמלי. אז אולי מאסר עולם, לנו ולהם. הרי ממילא אתה כורך אותנו, המעשנים, בחבילה אחת עם המחבלים.

זהו, עד כאן. מרגיש שהכנסתי לך באבי אביך ומרגיש שזה בדיוק מה שהגיע לך. ועכשיו, לצורך ריכוך.
ראשית, אני מקווה שאין לך אחות. ואם יש לך, אז אני מקווה שיש לה חוש הומור בריא ושהיא לא נעלבה. ואם נעלבה אז הריני מתנצל. אותן מילים שלוחות גם לכל יתר האחיות של יתר עובדי המועצה הלאומית הזאת שלכם. כיוונתי גם אליהן. כל מה שנכתב ככה, באצבע מאשימה, ובנימה אישית כלפיך, בהחלט מכוון גם לכל מי שעושה איתך ותחתיך במלאכה הזאת, ויש לו גם אחות, וגם חלק בעיצוב הדרך הנוראית הזאת שלכם להתמודדות עם בעיות הנובעות משימוש בסמים במדינת ישראל.
מאיר, אחי היקר.
אין לי שום דבר אישי נגדך. אני בטח לא שונא אותך. אין שום סיכוי שאשנא אותך ומבחינתי שיתפוצץ נסראללה מרוב תחושת החמצה ואכזבה. בניגוד גמור אליך, גם כשאני נתון תחת השפעת THC, אני זוכר תמיד שאתה אחי, והוא האויב שלי.
ואתה?! שאתה תמיד נקי לגמרי מכל השפעה זדונית של כל סם שהוא, איך אתה לא מצליח להבין את זה?! אתה חייב להצליח ולהבין את זה. ואם אתה לא מצליח בכוחות עצמך, אז צר לי להודיע לך שמשהו אצלך לא הכי בסדר. מסתמנת אצלך איזו הפרעה קלה בהליך החשיבה.
מאיר, בוא ננסה לשחזר יחד. אולי קרה משהו בילדות, אולי בביה"ס יסודי, בשיעור מלאכה, נחשפת יתר על המידה לדבק מגע? אולי זה קרה באוניברסיטה, נסה להיזכר, אולי היה איזה תחום לימודים שהיה לך בו משבר, שבו לא היית כל כך בטוח, ומחקת הרבה עם 'טיפקס'? אולי בשיעורי דמוקרטיה, בפרק על כבוד האדם וחירותו? אולי בהרצאות על המוסר האנושי?
צריך לבדוק, הרי אתה יודע שסמים כאלו מסוכנים עלולים למחוק לך את החיים ובוודאי ובוודאי שיכולים לעשות לך נזק בתאים המיועדים לחשיבה הגיונית.

מאיר, אני יודע שהיית מפקד בכיר בצה"ל, אני יודע שניהלת את החברה למתנסים ועשית עוד אי אלו תפקידים כאלה ואחרים לטובת הציבור. אני מאמין שלכל התפקידים נבחרת בזכות עצמך ובגלל רצונך העז לתרום למען כלל החברה, ולא בזכות חברים, מקורבים, או רצון למשרה בטוחה עם תלוש עבה ופנסיה טובה.
אולי התבלבלת קצת? אולי רק לא שמת לב? אבל הציבור זה אנחנו, כולנו: הירוקים שמעשנים, האדומים שמתנגדים, ובעיקר אלו שבינינו האפורים, אלה שאין להם דיעה מגובשת לחיוב או לשלילה.
ואתה גם יודע שהם אפורים, כי זה נוח לך ככה להשאיר אותם בתחום האפור. ולצורך כך, אתם יוצרים בכוונה את הטשטוש הזה, את הבלבול, את הדיסאינפורמציה שיוצרת בערות. הבערות היא כר פעולה נוח לכם. אתם משמרים ומטפחים אותה. ולצורך כך, אתם מבזבזים מכספינו מאות אלפי שקלים כאילו לטובתנו אנו, הציבור.

ואם אתה לא מצליח להבין את זה לבד, בכוח ההיגיון שלך, אז נסה לחשוב על הדברים עם קצת THC, בתוך ג'ויינט קטן. הרי אתה יודע שהיום, כאן, בארץ, אפשר להשיג אישור חוקי לכך מטעמים של בריאות. ובמקרה הספציפי הזה, בו אתה מטיף לשנאת אחים, זה ממש מתבקש ובריא לטובת הציבור!

רגע... בעצם... למה לא?
נכון שהשורות האלה עם ההמלצה שנתתי לך לנסות ולהיעזר בסמים בשביל לנסות לראות את הדברים קצת אחרת נכתבו באירוניה, ובציניות (שלא תמהר לתבוע אותי על שידול לסמים) אבל כשאני חושב על הדברים לעומק, אז תאמין לי שזאת הצעה לא רעה בכלל.
תשמע, הרי אתה ואני יודעים את האמת. יודעים שלא יקרה לך כלום, שלא תתמכר ולא תמות. אם אתה, באמת ובתמים, לא יודע עד היום מה זה ומה זה עושה, הגיע הזמן, מן הראוי שתדע... כן, ככל שאני חושב על זה הרעיון נראה לי יותר ויותר מעשי ובהחלט כדאי. תשמע, מאיר, ידידי! בפעם הבאה כשאתה יורד עם זוגתך לחופשה באילת, קח איתך סמים. תנסה.
לא הגיוני שתעמוד בראש ארגון ענקי שכזה מבלי שיהיה לך שמץ של מושג על מה מדובר. לא ייתכן שתנהל מלחמת חורמה שכזאת במפלצת, מבלי שתנסה לראות מבעד למיסוך העשן הכבד שלכם, אם היא בכלל קיימת ואם היא באמת מפלצת או אולי סתם כבשה פועה, תועה ובלתי מזיקה.

רגע... רגע... רגע... אוי ואבוי לי!!
אני והפזיזות שלי, כמעט סיכנתי אותך. חכה רגע, לפני שאתה רץ לחפש לך 'דילר', עצור, תקשיב לי, יש עוד משהו חשוב מאוד! אני חייב ליידע אותך במשהו. חוש האחריות שלי כלפיך (כן, אני, כאזרח מולך, כנציג הנבחר לשרת את טובת הציבור), מחייב אותי להציג בפניך באופן מדויק את כל האמת... שלא חלילה תדפוק לעצמך את החיים בגלל אותה תעמולה חסרת אחריות של המועצה הלאומית שלך.
אז ככה, תדע שבניגוד לשקר הגס שאתם מוכרים לכלל הציבור, קיימת הפרדה ברורה ומוחלטת בין סמים קשים וסמים קלים. אתה עוד עלול להאמין לעצמך וללכת שבי אחרי הדיסאינפורמציה המכוונת שלכם, להסתמך על מה שכתוב אצלכם: "אין סמים קלים וסמים קשים, כולם מסוכנים" – וזאת עלולה להיות הטעיה מסוכנת מאוד, עוד חס וחלילה תיקח לי איזה סם 'אל-חזור'.
אז תשמע, תקשיב היטב ותלמד.
יש סמים קלים ויש סמים קשים. חייבים לדעת את זה ולדעת להבדיל ביניהם. בעוד שסמים קלים הם כמשמעותם 'קלים', סמים קשים עלולים להיות מאוד מסוכנים. עד כמה ששמעתי, קיימים סוגים של סמים שדי בפעם אחת והגוף שלך מתמכר אליהם, לכן חשובות מאוד ההקפדה והידיעה המוקדמת.
מאיר, אחי, אתה יכול לסמוך על האמינות שלי, כי אין לי שום מניע זר ונסתר. המשכורת שלי לא תלויה בכך שאחשוב כך או אחרת... והאנטרס היחידי שלי הוא, שאני רוצה שיהיה לכם רק טוב, לך ולזוגתך ומבלי שחלילה תסכנו את עצמכם.

רגע, בוא ונחשוב מה אני יכול להמליץ לך. אוקיי, תשמע, גת זה נחמד מאוד. גת הוא למעשה הסם האידיאלי עבורך. ממש תפור עבורך בהתחשב בתפקיד הציבורי לאומי שלך. גת הוא סם השייך לקטגוריה של 'סמים קלים' והוא אידיאלי בשבילך כי הוא הסם היחידי שמותר כאן בארץ באופן חוקי. אגב, לידיעתך, ברוב המדינות המערביות והנאורות, אותם אתה מרבה כל כך להזכיר בדו"חות שלך, הגת נהנה מאותו המעמד בדיוק כמו החשיש והגראס וחלים עליו בדיוק אותם האיסורים. מכאן, שאתה לא צריך להרגיש 'יורם' בכך שאתה הולך 'לעשות' סמים מסוג גת. אתה בהחלט יכול להרשות לעצמך להרגיש שאתה הולך על 'סם מסוכן'. ככה זה ברוב המדינות הנאורות באירופה ובארצות הברית.
נכון, גם אנחנו מדינה נאורה, ועל אף היותנו נאורים לפחות כמותם, הסם המסוכן 'גת' מותר לחלוטין כאן בארץ לשימוש חופשי ואפילו ללא שום הגבלת גיל. אבל שנינו יודעים שזה רק בגלל שבתי הכלא מלאים, וגם אם היה בהם מקום, הרי הם לא ערוכים לקלוט את אלפי הקשישים התימנים שכל חייהם לועסים, 'משתמשים' בסם הגת. והרי תימני, כשלעצמו, זה כבר דבר קשה מאוד לשכנוע. על אחת כמה וכמה כשהוא קשיש בן שמונים, לועס גת כבר שבעים שנה בקירוב וכל הרופאים סביבו מתלהבים בדרך כלל ממצבו הבריאותי. נראה לך שאפשר להצליח להסביר לו שגת זה 'סם מסוכן'?!

לצערי, אני לא יכול להמליץ לך על שום דבר אחר כי אתה עוד עלול להשתמש בזה כעילה נגדי ולשלוח אלי שוטרים בהאשמה של 'שידול נתין בכיר לשימוש בסמים מסוכנים'. אני יכול להוסיף ולהגיד לך שאני לא ממליץ לך על חשיש. למעשה אני מנהל חרם צרכנים אישי נגד החשיש המצוי, ואסביר מדוע. חשיש זה משהו שעושים אותו בעיקרון מצמח הגראס, אולם הוא מגיע לכאן רק בייבוא אישי, על ידי חבורות פושעים ועבריינים אשר אינם משלמים שום מכס ומיסים, כפי שמקובל לשלם על מוצרי הצריכה המיובאים ארצה מחו"ל.
למרות שמיובאת לכאן במעברי הגבול כמות אדירה של כמאה טון חשיש בשנה, הנצרך על ידי ציבור הצרכנים הנאמן של המוצר, אין שום פיקוח בריאותי על איכות המוצר הפופולרי הזה. יתרה מכך, הספק הראשי של החשיש הוא מר נסראללה. לזכותו יאמר שהוא מאוד כנה וגלוי לב איתנו בכל הקשור לרצונו העז להרוג אותנו ולפגוע בנו בכל דרך אפשרית. מכאן, ברור לנו שהוא הראשון שימהר להחדיר רעל איטי אל תוך המוצר המוגמר 'חשיש'. הוא מחפש את הרעל הזה, או שכבר מצא אותו.
נקודה נוספת מבחינתי, לרעת השימוש בחשיש המצוי בארץ כיום, היא העובדה הפשוטה שעל כל שכטה של חשיש יש תגמול כספי לחבורות של פושעים, עבריינים, רוצחים, ובראשם נסראללה. ואני, באופן אישי, לא מוכן לממן שום ארגון פשע ובוודאי שלא את החיזבאללה. אני לא מוכן בשום אופן לשתף איתו פעולה ואפילו מוכן לסכן את עצמי במאסר של עשרים שנה! עד כדי כך אני מוכן לסכן את עצמי למען המדינה שלי.
ותתפלא, אבל יש גורמים מקרב רשויות הממשלה שלנו, מקרב מנהיגנו הנאורים, אשר מרקדים בתנועות מדויקות לצלילי חלילו של חסן נסראללה.

ואם החלטת מטעמים של מוסר ונאמנות לחוק ללכת על הגת... דבר איתי... בחפץ לב אקטוף לך כאן חבילה אחת או שתיים. כן, גדלים אצלי כאן בגינה עצי גת מפוארים, המניבים כמות כזאת, שאם זה היה במדינה נאורה כמו אנגליה, למשל, בטח הייתי מקבל מאסר עולם של עשרים שנה על גידול, ממש כמו החוק בישראל.
תגיד, איך בעיניך התימנים עם הגת שלהם? גם הם 'נגע'?

אמנם להתמסטל מגת זה תהליך ארוך ומייגע. העלים קשים ללעיסה והתימנים הם בהחלט עם של 'מיטיבי לסת', אך התמורה בהחלט שווה את המאמץ, גם לבעלי לסת חלשה. הנה אספר לך על התהליכים והתחושות אותם חווים המשתמשים בסם הגת. אחרי רבע שעה של לעיסה אינטנסיבית אתה כבר מתחיל להיות מושפע ומקבל תחושה מדהימה של פרה ירוקה ואדומה. חלפה שעה ואתה עוד מחזיק מעמד, כל הכבוד, בשלב הזה אתה מאבד לגמרי תחושה בכל חלל הפה מרוב כאבים בלסת.
לא מבין איך התימנים מצליחים לעמוד בזה!
אבל אם שרדת שעתיים של לעיסה רצופה, אז זה הזמן לברך אותך: 'ברוך הבא לעולם ההשפעות המפלצתיות של הסמים'. אתה נכנס למין תחושת שלווה מגניבה. אתה מרוכז, שנון להפליא, רגוע ונינוח באופן הכי מדהים שזכור לך. אתה יכול לכתוב, לקרוא ולחשוב בבהירות. אין בך כעס, אין בך שום רצון למריבות, אתה נהנה ברמות גבוהות מהדברים הפשוטים ביותר, מוסיקה, אבטיח, שירה בציבור, פשוט טוב לך.

תופעות לוואי: תחושת 'פרה', פרצוף אדום ממאמץ הלעיסה, כאבים בלסת, יובש בפה ותחושת גועל נפש מהעלים המרים ומהטעם הנוראי. מבחינה ויזואלית חיצונית אתה נראה רגיל לגמרי, אבל תשתדל לא לחייך לעובדי המלון ולמלצרים בלובי, כי כל הפה שלך צבוע בירוק וזה נראה מאוד דוחה. עדיף גם לא לדבר ישירות מול פניהם. קיימת סבירות גבוהה שתרסס אותם ברסס ירוק של עלי גת מהול ברוק של פרה.
נוסף על כך, קשה מאוד להשתין, אתה מרגיש שהכול תפוס לך שם למטה, הביצים קצת כואבות אבל, אבל... אם הצליח לך 'והוא שעמדה לך'... אז נעמדה לכם גם זכות גדולה, זכיתם בכל הקופה. רק קחו בחשבון שזה להמון זמן, הוא פשוט לא יורד.
לא מבין איך התימניות מצליחות לעמוד בזה!
זהו, מאיר, חופשה נעימה.
*** סוף טיזר ***
"אבא הוריד ראש"
סאטירה חברתית מפוקסת על סמים
ושאר נגעים בחברה הישראלית..
הוצאת: נכנסת -   ספרות לשם שינוי...(חברתי )
סדרת מדע ביזיוני

להזמנות: abahorid@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך